מינויים

מונה מנהל חדש למחלקה לרפואה דחופה בבית החולים איכילוב

ד"ר דניאל טרוצקי מונה למנהל המיון במרכז הרפואי תל אביב והוא מחליף בתפקיד את פרופ' פיני הלפרן, שישמש כמנהל מערך המלר"ד

ד"ר דניאל טרוצקי, מנהל המיון ב"איכילוב". "ההחלטה להתפטר הגיעה לאחר התלבטות רבה וממושכת". צילום: מירי גטניו, דוברות בית החולים

המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב הודיע אתמול (ג') על מינויו של ד"ר דניאל טרוצקי למנהל המחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון), והוא מחליף בתפקיד את פרופ' פיני הלפרן, שישמש כמנהל מערך המלר"ד.

ד"ר טרוצקי הוא בן 39, נשוי + 2, יליד טבעון, מתגורר בכפר ויתקין. בעבר היה לוחם בשייטת 13. הוא למד רפואה ב​אוניברסיטת דברצן שבהונגריה ואת מסלול ההתמחות ביצע ב"שיבא". הוא גם בוגר המחזור השני בישראל של מסלול ההתמחות הישיר לרפואה דחופה.

״אני רואה בניהול המחלקה בתקופה זו הזדמנות גדולה ואתגר שעלי לבצע במסירות מלאה, בענווה ובהוקרה יחד עם הצוות העובד תחת תנאי עומס ולחץ בלתי רגילים ומסייע בכל עת ומכל הלב כדי לעזור לזולת. בתפקידי כמנהל אני רואה הזדמנות חד פעמית שניתנה לי להצעיד את חדר המיון ב'איכילוב' אל עבר העשור הבא ומול אתגרים רבים", אמר ד"ר טרוצקי עם כניסתו לתפקיד.

מנהל המרכז הרפואי תל אביב, פרופ' רוני גמזו, בירך את ד"ר טרוצקי ואמר: "דניאל נמצא ב'איכילוב' למעלה משנה וכולנו התרשמנו שזכינו ברופא ערכי, מסור, חרוץ ואנושי. יש בנו אמון רב ביכולותיו ואנו בטוחים שבזכותו, כל אלה שיפקדו את חדר המיון ב'איכילוב' יזכו לטיפול רפואי מצטיין".

נושאים קשורים:  פרופ' רוני גמזו,  ד"ר דניאל טרוצקי,  מיון,  מלר"ד,  פרופ' פיני הלפרן,  חדשות,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות
23.01.2019, 19:22

דני... איש יקר ! עלה והצלח. ברכות חמות לרגל המינוי הראוי. מערכת הבריאות הרוויחה !

אנונימי/ת
23.01.2019, 19:22

מי שהולך לנהל חדר מיון בבית חולים ציבורי בישראל של 2019 הוא גיבור!

23.01.2019, 20:15

דני.... כל הכבוד, ישר כח